Z wszelkiego rodzaju ulotkami reklamowymi spotykamy się niemal każdego dnia i znajdujemy je praktycznie wszędzie, w skrzynce na listy czy za wycieraczką samochodu. Najczęściej po prostu je wyrzucamy, nie interesując się ich treścią i nie zdając sobie sprawy z faktu, że są potężnym narzędziem reklamy, a ich kolportaż może być dobrym pomysłem na własny biznes.
Ta forma promocji prowadzonej działalności czy oferowanych produktów lub usług pozwala dotrzeć do wyjątkowo dużego grona potencjalnych klientów, którzy mogliby być nimi zainteresowani. Jest to tylko jedna z zalet, jakie niesie ze sobą roznoszenie ulotek warszawa, stolica naszego kraju i ważny ośrodek gospodarczy, to miasto, gdzie można liczyć na współpracę z wieloma firmami, które chciałyby wykorzystać skuteczność tych kolorowych kartek papieru. Wydawać by się mogło, że w dobie powszechnego dostępu do internetu i innych mediów elektronicznych taka reklama straciła rację bytu, ale wciąż istnieje w społeczeństwie przywiązanie do słowa drukowanego, które nadal docenia duża grupa ludzi. Istotny jest jednak sposób, w jaki ulotki będą dystrybuowane, tak aby dało to pożądany efekt. Podstawową kwestią jest znalezienie konkretnej i docelowej grupy odbiorców, a nie bezmyślne zalewanie reklamami osób, których zupełnie one nie interesują. Produkty bankowe najlepiej oferować przedsiębiorcom, a reklama koncertu rockowego powinna być skierowana do młodszej grupy klientów np. studentów. Jeśli nie dopilnujemy tego, to nawet najlepiej zredagowana informacja ubrana w atrakcyjną formę graficzną trafi do kosza, a my i nasz zleceniodawca poniesiemy niepotrzebne koszty.
Innym niezwykle ważnym aspektem prowadzenia tego typu działalności jest sposób, w jaki ulotki będą docierały do odbiorców, czyli skuteczny i funkcjonalny system dystrybucji. Nikt nie będzie ich oczywiście wysyłał pocztą, choć i taka forma dotarcia do klienta jest dozwolona i stosowana. Jednak najlepiej sprawdza się zatrudnienie pewnej liczby pracowników, których zajęciem będzie właśnie roznoszenie ulotek warszawa to wiele osiedli mieszkaniowych czy dzielnic pełnych prężnie działających firm i właśnie w takich miejscach prowadzona kampania reklamowa może odnieść pożądany skutek. Konieczna będzie odpowiednia organizacja pracy, a najlepiej sprawdza się podzielenie pracowników na kilkuosobowe grupy, w skład których wchodziłby kierowca i kolporterzy, a każda z grup obsługiwałaby jeden rejon np. wspomnianą dzielnicę. Dzięki temu można objąć zasięgiem działania stosunkowo duży obszar, a jednocześnie pozwoli to na kontrolowanie sumienności wykonywania obowiązków przez zatrudnione osoby.